Dags för avresa

Nu ska jag gå från jobbet om en halvtimme. Fixa lite grejer på Karolinen och sen hem och packa iordning väskan inför min resa. Är lite nervös. Tänk om jag blir rånad? Blir jättesjuk i någon maggrej? Har ju inte hunnit få hela koleravaccinationen tex.. Malaria? Fast jag äter profylax och har med mig såväl myggtält som myggmedel. Nä, resfebern blir allt mer påtaglig.

Hemma ligger batterierna till kameran på laddning så jag hoppas jag kommer kunna lägga upp några bra bilder när jag är tillbaka om en dryg vecka. Ha det bra i bloggdjungeln så ska jag se om jag får se lite riktig djungel. Wish me luck!

Och som Hannah sa: om alla andra kommunikationssätt är utslagna så finns alltid bongogram och röksignaler :-)
Over and out!
//Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback