Packad och klar

Nästan iaf. Min väska är sprängfylld! Då har knappt med några egna grejer mer än underkläder och två par byxor samt ett minimum av hygienartiklar! Bara jobbkläder, myggnät och sånt... Oj, vad tungt det kommer vara.. Har även sett till att pengar, kort och försäkringskort är med. Jag kanske borde göra som Monica i Vänner och säga "checked" efter varje grej hon packat klart?
Som ni märker så har min hjärna börjat ställa in sig på att jag ska åka nu. Känns som om jag inte hunnit förbereda mig mentalt för det har varit så mycket annat på jobbet i veckan. Men nu så!

Min mage kurrar som bara den... Undrar om jag måste laga middag eller om J tar med sig något på vägen hem från jobbet?
Nä, nu ska jag packa handbagaget!
//T

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Ha en jättebra resa!!!!!!!!!!!!!!!

Postat av: Josse

Är det inte dags för en liten uppdatering av bloggen nu när du är hemma igen?

2007-11-22 @ 10:53:59
URL: http://misspineapple.blogg.se
Postat av: Ulle

är du hemma nu?

2007-11-22 @ 12:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback