Vi drar till Oslo

Vid lunch går tåget till Oslo. Ska hälsa på Josse och ha födelsedagsfest med henne! Ska bli riktigt kul. Fast samtidigt är jag och J nästan barnsligt förtjusta över att vi ska få bo på fint hotell! Med hotellfrukost!!! Mmmm längtar redan tills imorgon morgon (kan man säga så?). Då ska jag sitta och mumsa färska frallor, fil, pålägg, grönsaker mm.

Som julknarkare så ser jag också fram emot att få se Oslos julskyltning. Har höga förväntningar! Nu sitter förresten mina tjärnor och annan julbelysning uppe! Titta gärna upp på lite glögg :-)
Ha en bra fredag!
//T

Kommentarer
Postat av: Josse

Yeay!! Jag längtar! Tror du att ni kan smugla in mig på er hotellfrukost också!?

Postat av: Therese

Om du kryper på knä så kanske du kan passera som barn?

2007-11-30 @ 10:00:17
URL: http://kdchicks.blogg.se
Postat av: Kerstin

Åååh, älskar också hotellfrukostar...här hemma serveras det bara fil. Och kaffe. Jag hänger på till Oslo, som handbagage.

2007-12-02 @ 09:00:35
URL: http://litenarvid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback