All work work

Tillbaka på mitt kontor som jag har alldeles för mig själv i minst 3 veckor till. Sen att jag är brota 1,5 av dem är bara meningslöst vetande. Igår kväll mfick jag ett mail till jobbmobilen som jag tyvärr läste för det förstörde stora delar av min natt och morgon. Blev lite stressad över det och samtidigt lite arg. Och när jag blir stresasd över något vaknar jag stup i kvarten och bara måste tänka på det som stressar mig en stund. Somnar om först när jag legat och intalat mig själv 15 gånger att jag ändå inte göra något åt det kl halv tre en söndagsnatt.

Nu har jag lite mer distans till mailet och flera av fårgorna i det har jag redan lämnat svar på så tidigt som för 2 veckor sedan. Men människan är helt enkelt en värre kontrollmänniska än vad jag är. Nu hoppas vi att hon är tyst ett tag.

För övrigt så känns kroppen friskare. Tack till alla er som önskat "krya på dig" till mig. Det kändes mycket bra. men jag väntar nog med att gå och träna idag. kanske ett body balance imorgon.
//T

Kommentarer
Postat av: Rammstein

Ja det där med att ligga vaken och ha nån slags kontrollerad panik över nåt känner jag till. Asjobbigt. Brukar gå upp och sätta på teven en stund.

Postat av: Therese

Sen så när man ser mailet i mer vaket tillstånd så var det inte så mycket att oroa sig för. Man kunde ju svara på allt! Men försök få in det i en trött halvsovande hjärna!

2007-10-15 @ 16:10:02
URL: http://kdchicks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback