Fruktansvärt

Jag har precis sett autentiska bilder på lemslästade människor i Afghanistan. Människor som ligger på en vanlig gata men de har inga huvuden och det är en massa blod runt omkring. På en bild är alla ansiktdrag helt borta. Det är en blodig klump som sitter på halsen/nacken... Av kläderna att döma verkar det vara soldater (inhemska) som fallit offer för självmordsattacker. Detta är något av det vidrigaste jag sett.... Usch, blir verkligen illa berörd. Detta kommer inte släppa så lätt... Jag menar bilderna kommer ju inte försvinna ur mitthuvud bara för att jag raderat mailet ur inkorgen..
*brrr*
//T

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fy vad hemskt.

Postat av: Rammstein

Tips från coachen: undvik. Jag har sett några grejor som jag aldrig kommer att glömma och det hade varit så lätt att undvika. Usch!

2007-10-10 @ 08:43:23
URL: http://hitleresque.blogspot.com
Postat av: Therese

Men samtidigt kan jag bli lite glad övera tt jag reagerade som jag gjorde. Det betyder ju att jag inte är "immun" eller likgiltig för såna bilder. Det är det värsta som man kan vara tycker jag, likgiltig...

2007-10-10 @ 09:53:29
URL: http://kdchicks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback