Kommer jag få abstinens?

Detta är förmodligen det sista blogginlägget ända fram till nästa fredag. Lyfter ju med destination Finland och Ivalu imorgon. Kommer hem sent söndag kväll och måndag morgon bär det av till Warszawa. Jättekul ska det bli! Men frågan är kommer jag få bloggabstinens? Hoppas inte det. Har hört att abstinens kan var riktigt jobbigt.... Men man kanske inte kan jämföra en blogg med alkohol och narkotika.

Idag har jag iaf införskaffat mig mitt resekit. Innebär frukt (denna gång banan och clementin), godis (gott och blandat) samt en Wasa-sandwich. Dessutom ligger senaste Elle nerpackad och Lapidus "Snabba Cash". Det lär väl fördriva de 4 timmarna som jag har i väntan på Arlanda...

Nu ska jag fokusera på matchen. För er som kanske inte är så sportintresserade så kan jag berätta att med matchen menar jag SverigesEM-kvalmatch i fotboll mot Nordirland. Vinner vi är vi i EM.
Over and out, hörs om en dryg vecka!
//Therese

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoppas du får det bra!!

Postat av: Kerstin

Näääj, försvinn inte...! Host. Hoppas hur som helst du får en trevlig resa, Snabba Cash tyckte jag var jättebra. Kram från Kerstin!

2007-10-18 @ 19:32:21
URL: http://litenarvid.blogg.se
Postat av: Josse

Vadå undra om DU kommer få bloggabstinens?? What about us?? Är du inte tillbaka snart?

2007-10-22 @ 13:30:17
URL: http://misspineapple.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback