Kry igen

Eller iaf nästan helt. Igen feber iaf. Tänk vad uppåt jag känner mig nu liksom! Hade 37.1 imorse. Då fattar jag att jag var lite borta i fredags då jag hade 38.4. För det är väl en ganska hög feber om man normalt har 37.1? Ja, ja huvudsaken är att jag kan gå till jobbet imorgon. Har så mycket att göra de tre dagarna jag ska vara på jobbet så jag har inte tid att vara sjuk. På torsdag morgon lyfter jag mot Finland! Det ska bli kul att få vara observatör på en övning. När den övningen kördes senast 2005 i Norge jobbade jag. från halv sju till minst midnatt i 2 veckor.. Men roligt var det. Nu balladde jag ur helt här i texten Kanske feber på G igen :-)
Nu ska fisken få rent vatten! ha en bra söndagkväll
//T

PS de nya madrasserna är jättebra! DS

Kommentarer
Postat av: Rammstein

Ohhh BR2007, lucky you. Får du lyxhotell den här gången också medan vissa andra får sova på förläggning?

Postat av: Therese

Sover nog på besökarhotellet den här gången vilket det nu blir. Finns nog inte så många hotell i Ivalu :-) Det går bara ett plan om dagen dit...

2007-10-15 @ 08:20:42
URL: http://kdchicks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback