Nu är det bättre

Men inte helt bra. Sitter själv hemma inlindad i en filt. Tända ljus och fotboll på TV:n = en bra kväll. J stack iväg till en kompis. Han frågade om det var ok vilket det självklart var. Jag har själv väldigt dåligt tålamod med sjuka personer (riktigt dåligt) så för att inte fresta mer på J:s tålamod så var det nog bra att han drog :-)

Idag har jag förresten fått de nya madrasserna. Svärföräldrarna kom och hjälpte till att inhandla dem på IKEA. Själv låg jag hemma i sängen och i lagom tid tog jag bort lakanen från de gamla madrasserna och förflyttade mig ut till soffan istället. J har haft lite för långtråkigt idag också tror jag.. Medan han höll på att bestämma sig ifall han skulle iväg till sin kompis eller inte drog han igång med en ommöblering. Tror det blir bra när det är klart imorgon.

Nu ska jag dricka lite vitamindryck och fortsätta krya på mig!
Heja Sverige!
//T

Kommentarer
Postat av: skogsfrun

usch! jag tycker synd om dig! hoppas det känns bättre idag!

Postat av: Therese

Tack. Det är mycket bättre idag.

2007-10-14 @ 17:44:03
URL: http://www.kdchicks.blogg.se
Postat av: Kerstin

Shrek var bra, och it's all yours if u want it, my friend! ;-) Hoppas du mår bra idag, trots att det är måndag. Själv har jag huvudvärk. *gnäll* Att klaga är min favoritsysselsättning nu för tiden...

2007-10-15 @ 08:50:38
URL: http://litenarvid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback