Oh what a beautiful morning

Det var det verkligen imorse! Solen sken och hösten kändes i luften. Saknade att inte jobba i Karlstad och kunna sptesera till jobbet och bara känna lukterna. Men å andra sidan är ju jobbet mycket roligare här så det är värt att pendla.

För övrigt kan jag bara säga att i platt-tvkampen så har jag givit efter och godtar numer 42 tum. Men nu ska vi bara veta vilken det är vi ska köpa. Några tips någon?

Ha det gött!
PS IFK utklassade något fjantigt Stockholmslag igår! Jippi!!! DS

Kommentarer
Postat av: Marie

Du vet ju redan vad vi har köpt! Samsung. Har hört att plasma rekommenderas när storleken på TV:n överstiger 37 tum. Annars är det LCD som gälelr.

2007-10-02 @ 10:58:54
Postat av: Rammstein

Har du fallit till föga!? Hur gjorde han, jag måste få veta inför min stundande tvekamp.

Postat av: Therese

Han tog helt sonika med mig hem till kompisar som köpt en och så fick jag se att den inte var så "stor". Men med detta kommer det ju att följa en mängd motkrav! Bara så du vet är det en del i dealen..

2007-10-02 @ 15:40:06
URL: http://kdchicks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback