Swebus

Ska iväg på min 25-årspresent i Oslo i helgen. Ett pyjamasparty där det även ingick en pyjamas och presentkort på resan dit. Går in på Swebus hemsida och tänker boka biljetten. Då kan man inte använda presentkort över webben upplyser en hyfsat trevlig telefonist mig. Nähä! Och för att vara säker på en plats måste jag köpa biljetten 24 timmar innan men jag sitter ju i en annan stad än vad bussen går ifrån så jag kan ju inte riktigt kila iväg på lunchen och skaffa biljetten!! Jag avskyr när det blir jobbigt! För övrigt så är det återigen en ganska hektiskt dag. Mina telefoner krånglar och det är inget trevligt...

Ikväll är det iaf Vänner och det ser jag fram emot. har ju fortfarande inte varit hemmahos Hannah och Henrik. Får jag träffa honom ikväll förrsten Hannah?
//T

Kommentarer
Postat av: Rammstein

Amatörmässigt att inte kunna använda presentkortet över telefonen. Eller analogt, är ordet jag letar efter.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback