Tekniska Tessan del 2

Så nu har jag då lyckats plugga i hörlurarna också. Kollade med vår IT-kille om jag kan lyssna på webbradion via dem. Det ska jag tydligen kunna men det verkar inte fungera.. För i hörlurarna är det tyst och radion låter fortfarande från datorn.. Dessutom har jag konstaterat att mitt huvud inte är skapt för hörlurar. De passar inte på mig. De skaver eller glider av. Kanske för mitt superlena silkeshår :-) eller inte.. Den troligaste anledningen är "taskig skallform"...

//T


Kommentarer
Postat av: J

Pröva att faktiskt sätta i hörlurarna (du vet den där pluggen i andra änden) i datorn eller högtalarna så kanske du får ljud. De har inte löst det så bra med trådlöst ljud än.

2007-10-31 @ 14:21:23
Postat av: Therese

Ha ha!!! Man var tvungen att stänga av webbradion och sen sätta på den igen så funkade det. Så det så!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback