Färgblind?

Ibland undrar jag om J är färgblind. Vi har en tvättkorg från Hafa som är så smart att den har två tygsäckar, en grå och en vit. Logiskt är ji mörk tvätt i den gråa och vit tvätt i den vita. Hur kommer det sig då alltid att när jag ska tvätta-och bestämmer mig för att exempelvis köra en 40-graders vittvätt. Börjar rota i den vita korgen och hittar massa svarta (!) klädesplagg där. Hur kan det komma sig? Är han färgblind eller bara disträ? Det är nämligen tvärtom också. Vit tvätt i den gråa korgen. Någon som har liknande "problem"?
//Therese

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Han kanske gör det med flit? En salgs hämnd för någonting? För övrigt tror jag att många män har urusla tvättkunskaper eftersom 1) deras mamma tvättat åt dem i 100 år, eller 2) de kör ALLT i 60grader ( B tvättar sina plagg i 60, spelar ingen roll om tvättråden säger 30-graders fintvätt ), både vitt och svart - blandat.

Postat av: skogsfrun

de ligger iaf i tvättkorgen!!! min mans strumpor ligger ofta brevid sängen! :D

2007-09-10 @ 13:37:14
URL: http://skogsfruns.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback