Går det bra med ost?

Ringde precis och beställde mackor till ett lunchseminarium som vi ska ha här imorgon. Jag sa även till att jag ville ha 10 av dem vegetariska.
Macktanten: Jaha, 30 smörgåsar. Då får jag höra här först.. Carina, går det bar med 30 smörgåsar ocg 10 vegetariska tills imorgon?
Therese: hummar lite otåligt i luren
Macktanten: Vad menar du med vegetariska?
Therese: Ja, inga skaldjur eller kött.
Macktanten: då får jag kolla här igen. Carina, de menar inga skaldjur eller kött.
Macktanten igen: Vill du ha grönsaker då eller?
Therese: Ja eller kanske någon grönsaksröra eller så.
Macktanten: Carina.....
Macktanten återkommer: Går det bra med ost?
Therese: Ja, det blir jättefint!

Rapporterar imorgon hur de blev...
//T

Kommentarer
Postat av: Marie

Ha ha! Skrämmande att folk har så lite koll..

2007-09-19 @ 15:11:32
Postat av: Jennie

haha dålig fantasi dom har ;P hur svårt är de att slänga ihop nån grönsaksröra lr vad som helst

Postat av: Therese

Vi funderar på att dra ihop en kurs i basic vegetarisk matlagning för alla som har något med restauranglivet att göra i Kristinehamn :-) Tror ni det blir bättre då?

2007-09-19 @ 16:14:24
URL: http://kdchicks.blogg.se
Postat av: Kerstin

Åh vad störande. Macktanten borde inte jobba med mackor...iallafall inte vegetariska sådana. :-o

2007-09-19 @ 17:38:17
URL: http://litenarvid.blogg.se
Postat av: Rammstein

Hahaha vafan... de frågorna har jag aldrig fått när jag har beställt. Tänk att det ska vara så svårt.

2007-09-20 @ 10:54:56
URL: http://hitleresque.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback