Ger han igen?

Hemma hos oss så är det alltid jag som går upp först på morgonen för att jag ska med tåget. J har ju fortfarande förmånen att kunna gå till jobbet.  Ia alla fall så har det den senaste tiden framkommit klagomål på mitt beteende på morgonen. Tydligen så slår jag för hårt i byrålådorna när jag stänger dem.... (det är en malmbyrå från IKEA där lådorna liksom glider in av sig själva igen bara man puffar till dem lite lätt). Nåväl, J upplever detta som ett JÄTTEproblem eftersom det stör hans sömn.. (vadå känslig?)

Imorse var det J som var först upp för bilen skulle tydligen till någon verkstad.. Killen gick runt och nynnade och sjöng. Ibland böjde han sig även ner och sjöng direkt i mitt öra!! Så nu undrar jag om detta var hämnden för det påstådda byråslamret eller var han bara pigg? Man kan bli tokig för mindre.

På tal om att bli tokig, min kontorskompis dricker sitt te så himla högt!! Ni vet man hör sväljandet. Det är nog ett av de värsta ljuden jag vet. *ryser*
//Therese

Kommentarer
Postat av: Marie

Usch! Jag är verkligen ljudkänslig. Hatar också det där höga klunket när någon sväljer. *ryser*

2007-09-13 @ 10:08:29
Postat av: Therese

Det värsta är att nu är det dags för en kopp till! Satte precis på webbradion, hoppas det hjälper.

Postat av: Marie

Tessie! Vad hände med bloggen magic 8ball??!!

2007-09-13 @ 14:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback