Inspiration

Känner mig fylld av inspiration Hoppas få mycket gjort idag. Har ni också såna där dagar då det liksom inte går att göra något alls? Man bara känner sig som om man sitter fast i kvicksand. Sen så kommer dagar då man har sprinterskorna på sig och allt går av sig själv?

Har fått väldigt bra nyheter på jobbet den senaste veckan så jag tror det är därför jag känner mig så uppåt. På tre veckor i oktober så ska jag få vara på övning i Finland, kurs i Warszawa och besök i Kongo. Så nu får man jobba undan massa annat så det inte ligger och skvalpar då man är iväg.

Idag ska jag ju få massage också kom jag på! Och sen få köra CykelPuls. Vilken dag det blir!
Hoppas alla andra har det bra också. Bli friska från förkylningar och sånt (en särskild tanke till dig Skogsfrun)
//Therese

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Therese.Aaaaah vet inte om jag vågar det än...Men skicka några kort på rummet, så kan jag försöka fundera ut nåt.Man vet aldrig...jag kanske har talang inom dethär området!haha får se efter vår homestyling imorn. Kram Sara

Postat av: Kerstin

Kongo? Coolt! Är inte alls avundsjuk...grin.

2007-09-19 @ 09:32:01
URL: http://litenarvid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback