Ja!!! Vad glad jag blir!!

Nu kom chefen in direkt på morgonen. Han sa att han har bestämt att göra mig och en annan tjej till projektledare!!! Jag blev så fantastiskt glad så det är inte klokt! Högre lön, sköta insatser och förmodligen en bättre sits inför en eventuell omorganisation. Det är fortfarande tidsbegränsad anställning men va fasiken det är det enda jag haft hittills i mitt 3-åriga yrkesliv. Lite pirrigt är det naturligtvis också. Det är en massa mer ansvar och sånt där men jag tror och hoppas jag klarar det. Tjoho! Ville bara dela den här nyheten med er. Nu ska jag bara le mig igenom hela den här dagen!!! Tralla la la la!!!

//Therese

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är så duktig!!!!! Grattis! Och ja, fiska gärna ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback