Jag bara måste kommentera Idol

Läser alla snyftartiklar om de stackars förnedrade och hånade deltagarna. Men herregud! De måste ju ha lite självinsikt!! Man vet med sig om man kan sjunga bra nog för att bli uttagen, ingen idé att chansa liksom. "Hmm idag akn jag nog sätta några toner. Aldrig kunnat innan men idag känner jag att det går". Snälla...

Sen läser ajg om det söta polisen Björn som gick vidare igår. han vill få sin andra dröm, den att bli rockstjärna, uppfylld så därför sökte han till Idol... Även han borde se till empirin innan han ser Idol som den rätta vägen för att bli det. Shit pommes.. De som vunnit har gjort några one-hit-wonders och sen, POFF, borta! Darin och Måns (som inte ens vunnit!!) är väl de som kan göra/har gjort något som är hyfsat bestående av sin tillfälliga kändisgloria.
Sådär! Nu har jag fått ur mig det värsta.
Nu ska jag återgå till rutiner och min längtan efter delisarna ikväll.
//Therese

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Så sant, så sant...instämmer till fullo, min vän. Skall givetvis kolla ikväll med, enbart för att gotta mig i de sökandes tragiska drömmar. Såg du tjejen som trodde att hon inte kom med enbart på grund av att nummerlappen trillade av?? Va f-n liksom...

Postat av: Therese

nej, det missade jag! Jag såg egentligen inte så mycket utan bara ströbitar för jag klarar inte riktigt av det..

2007-09-07 @ 11:49:34
URL: http://kdchicks.blogg.se
Postat av: Sandra

Titta på länken här: http://tv4.se/klipp/161356.html

2007-09-07 @ 13:21:54
Postat av: Therese

Stackars tjej! ge henne en rulle silvertejp och en chans till tycker jag!

2007-09-07 @ 13:52:27
URL: http://kdchicks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback