Måndag eftermiddag

Måndag igen. Men det gör inget för jag hade så himla roligt i helgen så trots att jag var (snällt sagt) lite trött igår så fick man tillräckligt med energi av helgen för att se fram emot måndagen. Idag har det blivit llitemöten och en massa mail. Sitter fortfarande och fnular på rutiner av diverse slag. Går framåt iaf. Ikväll ska det bli lite träning hade jag tänkt mig men nu drog Lina med mig på det långa Cykel Pulspasset imorgon så kanske kan jag hoppa precis samma pass idag? En stund på aeobicmaskinen och testar min nya låtlista i Ipoden? Eller kanske ett pumppass? Vad tror ni? Pump känns nästan mer nyttigt.. Nä nu ska jag sluta att tråka ut er med mina träningskval.
Måste bara lista dagens händelse:
Plastikkirurgen dömdes till 3,5 års fängelse. För mig hade han gärna kunnat få det dubbla men jag är ganska glad över att det blir lite hårdare domar i våldtäktsmålen.

Ha det nice!
//Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback