Nu gick luften ur mig

Nu slog en oerhörd trötthet till. Phu säger jag bara och sjunker djupare ner i skrivbordstolen. Vart fullt upp hela dagen. Trivs dock väldigt bra med det så missförstå inte. Kommer slockna på tåget hem sen, den saken är säker. Hem, ta fram köttfärs och vila en stund innand et är dags för ett pass cykel puls. SKitkul är det, spinning med pulsklocka och så följer man sig själv på en skärm. Men ingen annan än en själv vet vilken "hastighetsmätare" där framme på skärmen som är ens egen. Kan rekommendera det. Är nu väldigt glad att jag valde SATS som gym. Latheten övervann snålheten så att säga. tror att jag tränar mer om jag bara har 1,5 minut till träningsstället :-)
Nä, nu ska jag sluta att ta upp er tid med meningslöst babbel.
Over and out!
//Therese

Kommentarer
Postat av: skogsfrun

mitt internet bråkar... kommer inte in på blogspot ens.. kan inte skriva inlägg... buäää. Men imorgon är det jag som ringer bredbandsbolaget! häpp!

Postat av: Kerstin

Att ha närhet till träningsstället är A och O för mig...ett måste. Annars går jag aldrig dit. Även om kortet så kostat mig en miljon.

2007-09-07 @ 10:36:22
URL: http://litenarvid.blogg.se
Postat av: Therese

det läskiga är att jag måste ha RIKTIGT bra ursäkter för att inte gå när det är så nära...

2007-09-07 @ 11:50:29
URL: http://kdchicks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback