Nyklippt!

Då har jag varit hos MalinJacobson & Schmid. Hon klippte och klippte och det låg en massa hår på golvet men egentligen syns det ingen skillnad på längden. Hon klippte mest ur. Men det mest fascinerande är att jag numer är lockig! Jag har gömt en massa lockar i mitt hår! Visst har jag märkt att jag har lite självfall och vissa gånger även fått fram det. Men nu har jag lockar! Är grymt imponerad av Malin och hennes frisörförmågor. Det jag vill ha när jag går till frisören är förändring och det fick jag verkligen!
//T

Kommentarer
Postat av: Josse

Jag kräver en bild!!

Postat av: Therese

Oj, det var hårt sagt. Ska se ifall jag får till någon ikväll efter träningspasset och duschen.

2007-09-21 @ 08:00:18
URL: http://kdchicks.blogg.se
Postat av: Kerstin

Vad nice att bli fin i håret! Själv är jag ful och måste klippa mig, men orkar aldrig beställa tid. *lat* Då blir straffet självklart ugly hair.

2007-09-21 @ 10:50:34
URL: http://litenarvid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback