På återseende!

yes! jag hann... innan hon tar över denna blogg vill jag endå säga hejdå. Hatten av för Tessi som hinner med att skriva, hon är fakltiskt den rättmätige innehavavaren av denna blogg. Själv kommer jag numera fokusera mera på min facebook. Jag är helt fast, man kan ju få kontakt med alla möjliga människor. Jag vet att jag är lite efter, men det är ju så roligt. jag fattade aldrig lunarstorm, har aldrig varit inne på efterfesten, nattstad, har heller aldrig haft en sida på myspace. Men Facebook är min "nya" grej...

Vem vet, jag kanske kommer att drabbas av bloggabstinens och snart skapa en ny egen blogg. Jag kommer med ett leende följa Tessis förehavanden på denna blogg, hoppas att även ni andra vänner kommer att göra det. Ses vi ikväll? Jag är med iaf.

Ha det underbart!
//Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback