Respons på mitt utspel

Här kände jag mig nästan lite elak som funderade på att ta ifrån alla andra vänner rätten att skriva på bloggen. Nu verkar det mer som om det känts som ett tungt ok för er att bära. Varför har ni inte sagt något? Tröttnade ni snabbt? Har jag varit för hård mot er? Har jag negligerat er och ägnat för mycket tid åt bloggen istället för er? What went wrong? Det är allt jag frågar mig... Ja, ja, det var trevligt att dela blogg med er. Imorgon vid lunchtid kommer jag att byta lösenord på bloggen och den kommer då vara MIN! (mohahaha kändes på sin plats här). Så om ni nu skulle ändra er och vilja delta i vårt gemensamma bloggliv igen så vet ni tidsfristen för att göra ett nytt inlägg..
Back to Honduras!
//Therese

Kommentarer
Postat av: Josse

Men vad ska din blogg heta nu då? BRUDEN som kan Karlstad??

Postat av: Kerstin

Erövra den! Gör den till DIN! Take it! och så vidare. Eller muta dina vänner med muffins ( typ ) så att de får tummen ur och skriver någon gång.

2007-09-04 @ 16:28:37
URL: http://litenarvid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback