Sorry..

Hann inte emd några inlägfg igår. Satt inspärrad på ett möte precis hela dagen och sen var det direkt iväg till träning och efter det stupade jag i säng typ.. Tänk att 75 minuters spinning inte känns särskilt mycket längre än 55 minuter.. Känns av gör det iaf idag. När jag satte mig på cykeln och trampade iväg till stationen så märktes det att benen fick jobba igår.

Idag ska jag få träffa bebis! En tjej här på jobbet som kommer med sin 3-månaders dotter. Ska bli jättekul att se henne. Köpte fin present från alla oss på enheten igår på Bröderna Bus. Kan verkligen rekommendera det stället. Känns lite bättre att köpa något där än på typ BR och liknande.

På tal om presenter.. Min lilla lillebror fyller 14 om en dryg månad. Jag kommer missa hans födelsedag för jag är i Finland med jobbet så nu måste jag köpa något extra fint till honom. Har någon några tips? Har iofs inte frågat herrn själv i fråga än men väntar mig inga fantastiska svar direkt....

Nä, nu ska jag jobba!
Höres!
//Therese

Kommentarer
Postat av: Josse

Oj är vicke redan så gammal! Svårt det där med presenter. Har tyvärr inget tips. Måste komma på nåt till min bror själv.

Postat av: Kerstin

Voj voj, 14 år - en besvärlig ålder. :-o Kläder? Gillar han det? Om du är rik - vilket jag förutsätter eftersom vi skall köpa herrgård ihop - kan du shoppa ett Playstation 3. Bara typ 5000. *svälj* Böcker? Godis ( blir mycket snask, det )? Sprit funkar nog inte...men kanske biobiljetter? DVD-filmer?
Imorgon åker jag till Götet, skall hälsa från dig - leve Göteborg!

2007-09-12 @ 18:28:36
URL: http://litenarvid.blogg.se
Postat av: Therese

Tackl för tipsen! Jepp, jag är jätterik :-)Jag ska också hem i helgen! aknske springer på varandra, vem vet!

2007-09-13 @ 08:46:45
URL: http://kdchicks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback