-2 to take off

Halv tolv går tåget mot Oslo. Ska välja någon bra film som jag kan se på tåget på datorn. J har ju en del i skåpet här hemma.Var och hämtade flygbiljetterna till Tallin också förut och nu har jag desperat föröskt få ner 8 dagars packning i en mediumstor resväksa. Lite mindre än medium tror jag. Det går inte så bra. Vi ska ju bla ha en utomhusövningsdag på kursen så jag måste ha med mig kläder för det och en jacka extra kan ta en del plats. Längtar verkligen tills jag är framme i Oslo nu. Vlken bra spontangerj vi gjorde den där dagen för ett antal veckor sedan Josse. Du frågade bara lite förbifarten om jag ville haka på och jag kollade kalendern och vips så var det bokat och klart!

Förresten, vi var och hämtade vårt nya soffbord igår och det är jättefint!! MMS:ade mamma förut när jag pratade med henne i telefon och hon tyckte tom att det var jättefint. Jag och min mamma brukar annars inte ha samma smak. SÅ det måste betyda att jag blivit lite "vuxnare" i min smak eller att bordet verkligen är ett bord som tilltalar många. Iaf, jämt gôrsnyggt är det!
Nu ska jag rusa upp på vinden och hämta stora resväskan. Kanske skriver i veckan får se, annars hörs vi om ett tag.
Ha det!
//T

Kommentarer
Postat av: Ulle

Espero que tengas un buen viaje!! Abrazzozzz

2008-04-18 @ 12:01:48
Postat av: Magdalena

Tack för tipsen. Känner mig bättre idag iallafall så jag ska nog klara av morgondagen bra hoppas jag. :)

Ha det så bra på resan.

Postat av: Kerstin

Hoppas Oslo var GREAT! *kram från landet*

2008-04-21 @ 09:50:01
URL: http://litenarvid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback