Äntligen!!

Nu har Kerstin fått sin andra kotte verkar det som. Ett stort grattis!!

Inte annat än att man blir lite sugen själv.. Men man ska nog vänta ett tag till. Eller så ska man bara ta det som det kommer. Såg Debatt förra veckan om gamla mammor. En kvinna uttryckte sig väldigt bra där tyckte jag. Hon sa att skaffa barn ahde bara bliviot ännu en del i självförverkligandet. Alltså först utbildning, jobb, bil hus, barn och så vidare till nästa sak. Jag är faktiskt beredd att hålla med henne. Många tänker nog så, inklusive jag själv då och då...  Nä jag får nog hålla mig till att låna andras barn ett tag till.
//T

Kommentarer
Postat av: Heléne

Ja, visst blir man lite sugen ibland? Men att låna andras ett tag till duger gott! ska bli spännande o se om det är en hOn eller en hAn... =)

Postat av: Therese

Jag vet vad det är!! Loggade in på Facebook och där hade hon skirvit vad det var för något!

2008-04-15 @ 12:48:50
URL: http://kdchicks.blogg.se
Postat av: Ulle

Jag håller nog inte med om självförverkligande delen, jag tror snarare att det helt enkelt är så att i dag så finns det så mycket man vill göra och KAN göra innan man skaffar barn. Titta på ens egna päron för dem så var det naturligt att skaffa barn när de var 20 nu är det vanligare vid 30. Men vad vet jag, jag kommer iaf inte få barn förens jag är 30 om jag nu får några...Kram

2008-04-15 @ 12:53:33
Postat av: Heléne

hehe, ja o nu har hon bloggat så nu vet jag med =)

2008-04-15 @ 13:23:17
URL: http://frokenfinemang.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback