Apoteket- here I come

Idag är ju min lediga dag för att jag jobbade förra söndagen. Jag hade stora planer: träna på morgonen, hem och duscha, iväg på massage vid 12 och efter det en trevlig lunch på Wilmas. Istället ligger jag fortfarande i sängen och är sjuk!!! Hostar och har ont i halsen. Så nu har min mamma tvingat mig att gå iväg till apoteket och köpa hostmedicin, kan jang och lite värktabletter. Hon är bra hon min mamma.. Massagen ska jag fortfarande gå på om en stund och lunchen blir också av men det blir ju inte med riktigt samma energi som om man varit kärnfrisk. Men men.

Jag vill också passa på att gratta Jessie som fyller 25 idag! GRATTIS GRATTIS!!!!
//T

Kommentarer
Postat av: Jess

Hipp hipp hurra för mig idag!

2008-04-07 @ 16:01:34
Postat av: Therese

Precis! Hoppas du har en bra dag!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback