Frustration

Jag gillar mitt jobb, det är inte det men ibland känns det bara jobbigt. Det som känns jobbigast är att det blir såna arbetsinsatser trots att det är en "skitgrej" som ska fixas... Har lagt 3 dagar på en sak som bara går på dryga 70 000... Jag lägger knappt en halv dag på saker som går upp mot 1,5 miljoner... Jag fattar inte vad som inte gått fram? Jag har förklarat att det är bråttom (helst i förrgår liksom), jag har upptäck att folk inte gjort det de ska göra vilket ahde resulterat i att hela alltet kanske gått i stöpet. Det är inte ens min uppgift att hålla reda på det. Så nu sitter jag här och är jättetrött. Det ultimata bakslaget vore nu att få ett nej på ansökan. 3 dagars arbete totalt bortkastat i såna fall.

Nu ska jag nog börja se fram emot min Oslo-helg. Josse, har du balkon som man kan dricka vin på i det fina vädret?
//T

Kommentarer
Postat av: Josse

Klart jag har balkong Therese! Och hur mycket vin som helst. Vädret ska bli fint och jag ser fram emot en stressfri slappehelg med lite god mat, vin och framförallt trevligt sällskap.

Postat av: Therese

Toppen!!!

2008-04-17 @ 12:39:17
URL: http://kdchicks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback