Grått och svart

Igår igår morse då jag var tvungen att röra mig utomhus okristligt tidigt såg jag en sak som fick mig att fundera... Det var en kvinna som gick framför mig. Hon hade en kortklippt mörk frisyr med undantag för själva luggpartiet som var färgat vit-grått. Och det var ett ganska stort luggparti. Min fråga är nu; varför gör man så? Vem har från början initierat den här looken? Den syns ju titt som tätt på äldre kvinnor (50+). Ser de själva inte att de ser ut som skunkar i håret?
//T

Kommentarer
Postat av: K

Ha!! Har tänkt på exakt samma sak! Jätteweird! Tror jag också skall bli sådan...tänker mig dock en skär lugg.

Postat av: sofia

Jag vet de ser så fult ut!
Svara gärna på frågan i min blogg:)

2008-05-01 @ 18:46:55
URL: http://www.sessan11.webblogg.se
Postat av: Therese

Jag skulle också nog vilja ha en knallrosa lugg om jag var tvungen. Annars kör jag nog på visdomsgrå :-)

2008-05-01 @ 20:59:35
URL: http://kdchicks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback