Min reserv

Då är jag hemma igen. Har varit borta i över en vecka (8 dagar för att vara exakt). Började med en tur till Oslo. Jäklar vilken lägenhet Josse har ihop med Karin nu!! Nästan som ett radhus kändes det som. På fredagkvällen var vi på Håkan (behöver väl inte ens skriva Hellström för i det finns bara en Håkan?). Här kommer recensionen: Underbart. Härligt. Fantastiskt. Överväldigande. Håkan är definitivt nummer ett på min "lista". Typ som min reservpojkvän.

Sen på söndagen drog jag vidare till Estland. Höll till 1,5 timme utanför Tallinn. Gick en skitbra kurs om FN:s snabbinsatser för att beskriva det lätt. Jag vill också åka ut på FN:s snabbinatser numera.

Fast inna jag hinner göra det så tror jag nog att jag hinner åka till Frankrike. Jepp, ni läste rätt. Idag var J och R här och tillsammans bokade vi 4 biljetter ToR till Nice två veckor i Juli. Vi hyr ett hus en timme väster om Nice och Cannes, när till Saint Maxime och norrut ligger vingårdar (iaf i våra tankar). Så nu har jag något att se fram emot i sommar!!

Nä, nu ska jag ta på mig lite snyggare kläder än mysbyxor och linne. Ska till AK på inflyttningsfest. Ska få träffa hennes kärlek för första gången också. Vore konstigt annars eftersom hon har flyttatihop med honom och det är en inflyttningsfest...

Ha en trevlig lördagkväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback