Förberedelsefas?

Idag har jag rensat min garderob igen! Vad är detta? Har jag börjar förbereda mig inför flytten redan? Det börjar så smått gå upp för mig att jag ska flytta inom en månad. Eller flytta och flytta. Jag kommer ju bo hemma hos mamma och pappa i början men ni förstår vad jag menar. Det känns lite scary men samtidigt känner jag jippie! Kommer ju jobba väldigt centralt i Götet så jag visualiserar en bild där jag går i min snygga höstjacka, ett par snygga klackar och en latte-to-go i handen. Ser ni det också?
Btw.. några bra tips på ställen man skänker bättre begagnade kläder?
//T

Kommentarer
Postat av: Ulle

Men hur går det med sambolivet då?? Ska han också med senare eller ska du ge dig in i distansförhållande fasen nu? Behöver du tips är det ju bara att höra av dig! Gengåvan tar väl emot kläder eller? Kram kram! Och just det! Vad gick biljetten på???

2008-08-17 @ 21:59:52
Postat av: Heléne

jag ser bilden framför mig..

ser fräckt o chict ut! :)

grattis till nya jobbet föresten!

Postat av: Therese

Ulle: Sambolivet byts ut till särboliv temporärt. Jag får ha dig som förebild och mentor :-)



Helené: Tack! Visst är visualiseringar bra?

2008-08-18 @ 20:25:26
URL: http://kdchicks.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Men Therese...va fan. Detta har jag missat ( har inte läst några bloggar den senaste tiden ). Sviiik!! Vi som inte ens hunnit ta en bloggdrink! ;) Hur som helst, GRATTIS till nya jobbet!!! Låter spännande, var skall ni bo i Gbg?? nyfiken

2008-08-19 @ 09:27:57
URL: http://litenarvid.blogg.se/
Postat av: Therese

Nej jag vet! Men jag kommer ju komma upp lite då och då under hösten då J fortfarande bor kvar ett tag. Boende ja.. Till en början ska jag faktiskt bo hos mamma och pappa. Ingen idé att stressa fram något taskigt andrahandskontrakt när man kan hitta andra lösningar. är lite för bekväm för det tror jag.. Men om du vet någon lämplig lägenhet så får du hojta!

2008-08-19 @ 13:12:51
URL: http://kdchicks.blogg.se/
Postat av: Anna

Till mig!!!

2008-09-02 @ 16:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback