Fredagsfeeling

Då är vi vid en av mina favvodagar i veckan: fredag. Idag väntar som sagt finbesök från Oslo. Vi kommer faktiskt in samtidigt till stationen om än med två olika tåg. Sen är det racerhandling på lämplig mataffär så att vi kna hinna till Happy hour på stället vi tänkte äta. Kalla mig snål men deras husets röda är jättegott och när det är så billigt som det är under happy hour så vill man inte missa det.

Annars så är det allmän fredagsfeeling här. Inte så mycket folk. På min enhet är vi bara 4 pers. Men det betyder att det är lugnt och skönt. Snart dags för lunch också. Ugnslax med citronpeppar och görna linser med smulad parmesan. Det blev faktiskt gott!
Okej detta var ett ganska meningslöst inlägg så jag slutar nu.
//T

Kommentarer
Postat av: Josse

Nu börjar jag packa ihop mig. Ska gå om 15 minuter. Ses snart på stationen :-)

2008-08-08 @ 12:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback