Grå dag

Idag är det verkligen en grå dag. Regnigt, lite blåsigt och ingen sol = grått. Som tur är så har jag lyckats uppbåda viss arbetsenergi så lite surdegsliknande gerjer är nu på rull.

Imorgon kommer min bästis till stan. Hela vägen från Norges huvudstad. Åhh vad jag längtat efter henne!!! Ikväll ska vi städa iordning lillarummet så hon har någonstans att sova också. Måste ta väl hand om henne så hon vill komma tillbaka.

Det är viktigt det där med vänner. De gör att man gråa dagar som denna känner sig lite bättre. Men sen ska man inte glömma att det kan ta slut med vänner också. Det är lika tråkigt som det är roligt att ha dem. Särskilt tråkigt är det när man inte riktigt vet varför det tagit slut.

Nu börjar jag längta efter min lunch. 20 minuter kvar sen hugger jag in på falukorven.
//T

Kommentarer
Postat av: Josse

Det ska mycket till för att jag inte ska vilja komam tillbaka :-)

2008-08-07 @ 14:31:51
Postat av: Therese

Typ kackerlackor och råttor :-)

Postat av: Heléne

ja.. vänner är viktigt..



o svårt.

synd när man inte vet varför det tar slut.

men men. sånt är livet. Mitt i mitt liv dessutom just nu..

Ha en härlig helg och njut av sällskapet =)

2008-08-07 @ 17:34:55
URL: http://www.frokenfinemang.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback