Kal hjässa?

Lilla Sandra har skrivit en kommentar i bloggen under ett inlägg som hon inte ens läst. Iaf så tipsar hon mig om att gå in på hennes blogg och tävla (och här kommer det annorlunda!) ett löshår! Då jag tyckte detta var lite innovativt så klickade jag mig in på hennes blogg och gissa vad? Det är riktigt människohår också! Fint värre alltså. Men nu börjar min smått paranoida hjärna arbeta... Är det verkligen så att lilla Sandra av en slump ramlat in på min blogg och skrivit den här kommentaren? Eller är det så att jag håller på att bli kal på hjässan och lilla Sandra har uppmärksammat detta och vill på ett vänligt sätt påtala detta för mig? Jag tror och hoppas på den första versionen. Annars så måste jag gå in och tävla samt byta bekantskapskrets eftersom de inte sagt något...
//T

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Tror Sandra är en s.k löshårsstalker, de är ofarliga men rätt irriterande vad jag vet.

Postat av: Therese

Oj, såna har jag aldrig hört talas om innan. Kanske måste googlalite

2008-08-07 @ 08:31:19
URL: http://kdchicks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback