oj, oj, oj vilken paus

Har märkt att jag tagit en bloggpaus. Nästan helt omedvetet. Har badat, varit hos mamma, på Liseberg mm istället.
Idag regnar det dock i Karlstad så då kan jag blogga. J fyller år idag. 20 enligt honom själv men kollr man i passet så bör det vara 27... Han fick en önskefrukost imorse men äggröra, toast och bacon. Kände mig väldigt huslig. Har iofs känt så halva veckan. Har bakat cupcakes (muffins med glasyr på svenska), gjort en 3 olika recept ur mina läckra kokböcker samt sorterat i kvittoburken. Vad har hänt? Nåja det lär väl lägga sig.. Idag ska jag iaf inte laga mat utan vi ska ut och äta och fira tjugosj... öhh, tjugoåringen samt se Hancock på bio.

Måndag är det dags för jobb igen och jag väntar ett spännande samtal på antingen måndag eller tisdag.. Vet inte om det kommer vara positiv eller negativ verkan av samtalaet. Det gör mig bara än mer nervös...

Nä, om man skulle sätta på sig ansiktet nu innan vi går ut. Ha en bra kväll!!
//T

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Vrål vad gott med cupcakes....MMM.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback