På jobbet

Jepp, ni läste rätt. Sitter på jobbet en söndag. Men i gengäld är jag ledig imorgon. Lite trött idag men som tur var ingen anstormning av telefonsamtal elle händelser. Har kokat lite kaffe som jag tänkte gå och hämta snart. Sen ska jag börja läsa lite om Palestina och konflikten på Västbanken. Jag ska skicka ner en person dit och behöver därför kunna lite om det hela. Sen hoppas jag få besök av den härligaste 2,5-åringen som finns lagom till lunch. Hoppas hon har med sig ballerinakex som förra gången. Själv har jag med mig melon som jag tänkte att vi kunde smaska på. Naturligtvis har hon med sig sin mamma som också får smaka om hon vill.
Nä, dags att uppdatera sig lite på läget i Georgien igen.
See you!
//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback