Effektiv Elf

Jepp, det kan man kalla mig. Har känt mig lite duktigt som fixat och skrivit och haft mig. Elf yourselfade dessutom mig och mina två kollegor och skickade ut till resterande kollegor ute i landet. Tänk att en sån enkel grej kan vara så rolig!!
Nu är det lunch och sedan en riktigt möteseftermiddag. Sedan vidare till lägenheten och skrubba golv (hoppas hoppas att jag inte behöver!! Målarna var tydligen inte färdiga när jag trodde de var det så de kanske städat nu?) och hämta en kjol eller dylikt plagg för julbordet imorgon kväll. Wish me luck.. Främst med kjolletandet då alla kläder ligger i resväskor eller svarta plastsäckar...
//T

Kommentarer
Postat av: K

Hoppas du hittar nåt fancy i någon av alla säckar...good luck my bloggfriend. :D

Postat av: Anonym

Tack K! Vet du vad? Målarna hade städat! Så jag gick direkt på säckarna med kläder. Imorgon kommer jag ha ett reafynd från Gina för hla 49:-... Det gäller att klä sig efter konjunkturen eller?

2008-12-17 @ 20:41:15
Postat av: Heléne

fynd är de bästa plaggen!

(eh, o ibland de sämsta-hej spontanköp!) Ha det så himla trevligt ikvälL!



O skönt att du slapp städa!!

2008-12-18 @ 09:58:43
URL: http://frkfinemang.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback