Mitt i natten och julklapp

Klockan är halv fyra ungefär och det känns som om det är mitt i natten! Det är ju jätteknäppt!! Ska dessuom på julbord ikväll som startar först 19:30. Visst är det ett sent julbord? Men roligt och gott ska det bli. Ska dock åka hem vid 22-tiden. Imorgon ska jag nämligen infinna mig på julfrukost på ett annat kontor. Men det är egentligen inte anledningen till att jag ska åka hem 22. Nej anledningen til det är för att jag kommer inte komma hem ikväll överhuvudtaget annars...

Fick en julklapp idag också! Blev jätteglad för jag var absolut inte förberedd på att jag skulle få någon. Fö mig var det naturligt att bara de som faktiskt är anställda på det här kontoret (min arbetsgivare hade inget ledig kontor till mig när jag började så de hyr in mig hos ett annat förbund) skulle få julklapp. Men så fick jag också! Så nu kommer Feskekôrka få besök av mig och mitt presentkort. Så trots att det känns som mitt i natten så är jag ganska glad ändå.

//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback