Numret till Skipper?

Är det någon som har det? Jag har nämligen ett litet tips till henne som hon nog skulle vara intresserad av. Det är nämligen så att ett av hennes allra mest omöjliga fall var framme i vår monter på en mässa för ett tag sedan och norpade till ig lite av vårt godis. "Jag tar några karameller" hör jag en bekant röst säga. "Ja, varsågod" säger jag med min allra trevligaste röst och tittar upp. Vem är det då som rafsar till sig några karameller på vägen förbi montern? Jo, Bert Karlsson! Tror ni man kan få lte tipsarpengar för detta så här i juletid?
//T

Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Ja, sånt är alltid kul att höra! ha det bra.

Postat av: Heléne

den vita blockljusstaken med änglar finns på gbg station söndag den 21e kl 17-19. om du vill. jag köpte nämligen två.. (kan ju alltid vara bra när det är så billigt hehe).. o iofs så är du intresserad så finns den ju i karlstad sen också..

2008-12-14 @ 20:45:32
URL: http://frkfinemang.se
Postat av: Therese

Helené: är du seriös? Ohh i såna fall ska jag verkligen försöka vara på Centralen då. Kan vi höras längre fram i veckan?

2008-12-15 @ 08:11:13
URL: http://kdchicks.blogg.se/
Postat av: Heléne

Klart jag menar't! då kan man säga att ljusstaken är paxad till dig, även om du inte kan vara på centralen på söndag? :)

vi hörs längre fram i veckan, ska försöka vara på msn framöver, M har fixat fram en bärbar dator som jag kan huserap å, då är jag lite mer aktiv både "här o där". Hörs!

2008-12-15 @ 10:01:14
URL: http://frkfinemang.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback