On the road again

Jaha... Då är vårt hem ute på vägarna, just nu förmodligen någonstans på E45. Vet inte ens om de kommer svänga av och köra E6 eftersom en lastbil ändå inte får köra mer än i 90 så är det ganska onödigt kanske? Iaf, flytten pågår. Allt packat i en lastbil. Detta är en lite annorlunda flytt för mig. Jag har inte varit med så mycket i förarbetet utan kommer mer at ansvara för uppackningen. Men jag kommer heller inte att kunna gå runt och grina i lägenheten när jag säger hejdå till den. Kanske är ganska bra? Lite som att göra ett "clean cut" i ett förhållande eller att dra av ett plåster snabbt? Men en sak kan jag säga: det kommer kännas sjukt konstigt att åka till Karlstad och inte ha något eget hem att gå till!!

Kommentarer
Postat av: Heléne

vad säger man? Trevlig flytt?

eller, lycka till i uppackningen och att clean cut kan va bra ibland, du får ju ändå vemod? känsla när du kommer till kd o inte kan "gå hem"...



jaja, trevlig 2 advent i vilket fall!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback