Bara några tankar

  • Varför använder man inte ordet jumper längre?
  • Jag vet inte om jag skulle vilja ha någon av läkarna i Greys Anatomy som min läkare, de verkar hänga väldigt mycket på barer och sedan jobba dagen efter..
  • Visst är det lustigt att de kläder som förr bara fanns i vissa småbutiker på vissa orter i landet nu går att köpa i vilken simpel MQ-butik som helst men fortfarande ska det vara så speciellt att ha just de märkena?Är exklusivitet inte samma sak som "begränsad mängd och tillgänglighet"?
  • När ska jag klippa mig? Och ska luggen få komma tillbaka.
  • Jag kommer bryta mitt solarieförbud för att kunna vara brun den 5/7 då vi ska på bröllop och klänningen jag ska ha verkligen behöver lite brunhet på huden. Men moral och principfasthet är ju mina mellannamn annars så någon gång kanske man får lov att bryta dem?

Sådär, bara lite grejer som upptar skallen. Skönt att fått ner dem på "papper"
See you!
//T


Kommentarer
Postat av: Ulle

Jag minns ett år när jag skrivit min önskelista inför julen, jag hade tydligt skrivit vem jag ville ha vad av. Jag lämnade den diskret till min mamma. Efter några minuter utbrister hon: Men Ulrica inte kan väl Mattias köpa en jumper till dig! Vad min mamma inte visste var att det vid den tidpunkten fanns ett band som hette Jumper och att det var deras skiva jag ville ha. Om ett band kan heta Jumper så måste det ju vara coolt eller? Jag ska genast föra in det i min vpkabulär igen. Och ja det är ok att solariesola om nöden kräver det, själv går jag i samma tankar, mitt hår är nämligen alldeles för ljust och mitt ansikte för vitt, måste åtgärdas snarast. Och ja låt luggen komma tillbaka jag går numera omkring med ett inrutat ansikte och det känns fräscht. Jag skulle absolut vilja ha McDreamy som min läkare hur bakis han än var! Nu har jag kommenterat allt utom MQ funderingen och det beror på att jag är fattig student och inte ens har råd att titta i deras skyltfönster, MEN en dag då....

2008-02-20 @ 14:55:46
Postat av: Therese

Ja just det! Bandet Jumper!! Jag inför ocksåordet igen så ser vi om vi kan få en revival på det. Ok lugg ska återigen komma upp som väldigt tänkbart frisyralternativ.

Postat av: Sandra

Det är också namnet på en ny film!

2008-02-20 @ 22:11:30
Postat av: Therese

Det var så jag kom på hela grejen. För jag såg affischerna på stan och varje gång så läste jag det liksom på svenska och inte på engelska. Och varje gång blev jag lika förbyrllad för att det svenska jumper används ju kanppt längre.

2008-02-21 @ 08:05:35
URL: http://kdchicks.blogg.se
Postat av: Josse

Jag såg filmen i förrgår! Eftersom H får gå på bio gratis tänkte vi att vi kunde se den. Inga pengar bortkastade liksom. Det var en konstig film. Don't see it! Den verkade vara väldigt populär i åldern 15-17 dock.

2008-02-21 @ 09:18:17
URL: http://misspineapple.blogg.se
Postat av: Kerstin

Jag tror min mamma säger jumper..eller förresten, även hon har nog lagt ned det där. :-o Hm. Ibland är det rätt skönt att sola solarium - leve omoralen!

2008-02-21 @ 18:46:11
URL: http://litenarvid.blogg.se
Postat av: Magdalena

svar: Ja varför hon gör det kan man verkligen undra. Och vissa av bilderna var inte ens fina tycker jag. Bättre hon tar en egen idé tycker jag. Detta är ju redan gjort en gång av en sådan icon. Lindsey Lohan liksom.. vem är hon?!

Jag har aldrig solat solarium, moral moral. Men jag kommer nog göra som du. Jag ska vara tärna på min bästa väns bröllop i april och det vore trevligt att inte vara riktigt så blek som jag är nu. Och någon riktig sol innan dess kan man nog inte räkna med.

2008-02-22 @ 10:00:50
URL: http://makane.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback