Sådär ja

Nu har jag hämtat mig från schlagerfiaskot i helgen. Nu är jag nämligen på jobbet igen och kan inte tänka på såna triviala saker :-) Åker till Stockholm imorgon. Ska hänga där resten av veckan. Ska bli kul. Alltså kursen/utbildningen. Själva Stockholm tycker jag inte är värt att hänga i julgranen direkt. Så om någon bryr sig (tror nämligen inte att jag är en mästerbloggare som många måste följa slaviskt) så kommer det inte bli så mycket bloggande i veckan. Jag ska istället lära mig en massa om Kosovo.
Ha det gött!
//T

Kommentarer
Postat av: Ulle

Dax för ett påhopp! Jäkla göteborgare!!! Stockholm är en jättevacker stad så det så!!! Skärpning man kan faktiskt inte skriva vad som helst! Fråga: Har jag då inte ett liv, jag följer din blogg slaviskt. Ha det bra Kram

2008-02-25 @ 17:56:10
Postat av: Kerstin

Jag håller med ang Stockholm, he he. *partisk* Heja Göteborg! :)
Och förresten...JAG bryr mig. *fnys* Kommer sakna ditt bloggande. Kom snart hem igen!

Postat av: Therese

Vad snälla ni är! Ska skriva när jag är tillbaka.

2008-02-25 @ 20:52:04
URL: http://kdchicks.blogg.se
Postat av: Magdalena

jag älskar Göteborg, men Sthlm är en fantastisk stad! Varför måste man välja? ;)

Jag bryr mig också. Precis börjat komma ihåg att besöka dig varje dag. Ha det bra iallafall! :)

2008-02-26 @ 11:52:31
URL: http://makane.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback