Skräll?

Snarare fiasko! Inte visste jag att det bodde såpass många människor i SKåne som alla röstade på den där Frida så hon gick vidare till final i Mello 08. Jag menar inga andra i Sverige förstår ju ens vad hon sjunger (eller vad hon gör). Hon hade dessutom kvällen särklass värsta scenkläder. Patrik ISaksson däremot hade en låt som lätt hade kunnat vinna alltihopa. Nä, en gammal schlagerräv är jag men senaste Eurovision så bestämde jag mig för att halvstrunta i Mello 08 och ikväll var första deltävlingen som jag sett hela. Och det räckte om det är så här det ska vara..

Är faktiskt sugen på att införa juryn igen för svenska folket kan ju uppenbarligen inte hantera det här... Frida är ju ett SKÄMT!! Nu kan ju iofs några andra kontra med att Mello inte är något som man ska ta på allvar men ändå, man kan ju föröska göra det bästa av allt..

Nä, nu ska jag läsa vad tidningarna skriver.
Over and out in anger
//Therese

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Såg aldrig deltävlingen igår. Ska försöka göra det när den går i repris. Så Frida var så dålig alltså...

OTH= One Tree Hill. :)

Postat av: Kerstin

Hennes kläder var verkligen läskigt fula...varför liksom???

2008-02-24 @ 17:57:51
URL: http://litenarvid.blogg.se
Postat av: Therese

Vet ni vad jag såg mer då på bilderna från aftonbladet?! Hon hade samma kläder på efterfesten!!! Till den ska man ju bara byta om! Om inte för att man vill variera så så iaf för att fräscha till sig, man måste ju liksom svettas liter på melodifestivalscenen....

2008-02-24 @ 19:05:03
URL: http://kdchicks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback