Skvaller

Tror jag gillar Gossip Girl. Särskilt med en skål popcorn till :-)

Körde cykel puls förut. Dessvärre var det några skrikapor där idag. Jag avskyr såna! Ni vet såna som ger till ett skrik eller ett "kom igen då" då och då. Okej om ldaren gör det för att peppa men inte deltagare! Sen är jag även funderasm över varför man går på förkoordinerade pass om man ändå inte gör så som ledaren instruerar en mer än kanske 10% av tiden. Kan man inte bara ta en av de vanliga motionscyklarna ute i gymmet då?

Visst är det bra att man har lite att irritera sig på ibland :-)

Kommentarer
Postat av: Ulle

Jag är helt med på att om man inte är ledare så ska man vara tyst. Mitt störo(?) ämne denna vecka är anonyma bloggare som helt hejdlöst klankar ner på andra människor. Jag fattar bara inte.

2008-02-06 @ 00:07:34
Postat av: Kerstin

ÅH, jag hade stört IHJÄL mig...plus att jag hade dött av skratt. Ha ha!! Tror jag skall köra samma race nästa gång jag går på spinning ( typ om ett år eller så ), måste komma på lite bra, halvhysteriska fraser att ropa ut. :)

Postat av: Therese

Ulle: eller hur!! Håll tyst om du inte har en mikrofon Ibland har det allt kliat i fingrarna över att få skriva en anonym kommentar på en riktigt puckad blogg men jag har kommit på att det är en större gärning att inte göra det.

Kerstin: kan inte du förse mig med din uttryckslista så kan jag testköra den lite inför din återkomst till spinning?

2008-02-06 @ 08:07:28
URL: http://kdchicks.blogg.se
Postat av: Ulle

By the way har du sett Brothers and sisters?? Jag gråter i varje avsnitt. Jag bara älskar den serien!

2008-02-06 @ 11:20:02
Postat av: Maria

Me älskar popcorn ! ;o)
Haha det hade lika gärna kunnat vara jag som skrivit det där.
Vet att det var så där när jag också tränade spinning. Man vill liksom sjunka genom jorden av pinsamhet. Sen så kan man bara inte låta bli att titta efter vem det var som tjoade så. Ett klart störningsmoment i träningspasset !
Tack för kommentaren i min blogg...diggar din också !:o)

2008-02-06 @ 12:40:45
URL: http://emil06.blogg.se
Postat av: Fröken J

Haha, trodde inte det fanns folk som skrek under passen, jag skulle med störa mig nåt enormt. Vem tror dem att dem är? Ledaren? Shit se till o få leda lite pass istället då.

Men visst är det jobbigt när man väl börjat störa sig på sådana saker, typ halva energin går till att störa sig hahaha

Postat av: Therese

Ulle: ser det då och då.. Inte fastnat så direkt
Maria: Aldrig råkat ut för jus de typerna innan. De satt liksom 3 på rad till vänster om mig. Brrr...
Förken J: jag är väldigt bra på att störa mig. Fråga min sambo :-)

2008-02-06 @ 16:27:06
URL: http://kdchicks.blogg.se
Postat av: Magdalena

Inte besökt din blogg på jättelänge. *skäms* den är inte med bland mina länkar på bloggen och då glömmer jag av det. Kanske får lägga till dig där? Gossip girl är underbar! Den blir bara bättre och bättre så vänta du bara.

2008-02-13 @ 13:05:13
URL: http://makane.webblogg.se
Postat av: Therese

Det är bara att lägga till mig. Jag börjar faktiskt gilla Gossip mer och mer...

2008-02-13 @ 16:01:16
URL: http://kdchicks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback