Det börjar närma sig

Nu har jag skrivit ut biljetterna till NY och vouchern för hotellet. Är jättespänd men har inte börjat packa ännu. Kanske ska jag börja bli orolig för det? Kanske får börja lägga fram lite grejer ikväll så det känns som om jag startat.

För övrigt vill jag bara gratulera Marie Valla för sin placering i senaste världscupstävlingen i skidskytte i Vietnam. Östersund here we come! Bara att se ifall mentala tränaren och materialaren kommer fram med klistret i tid för i såna fall blir det succé!
//T


Kommentarer
Postat av: Evil Dictator

Jag vill också till New York. Synd att världens bästa stad måste ligga så långt bort.

Postat av: Ulle

Jag är alldeles förvirrad av skidskytte inlägget, vad menas???

2008-01-08 @ 16:51:49
Postat av: Therese

Skidskyttet är en liten intern grej :-) Jättekul för oss men om jag skulle förklara på bloggen så skulle det verka som om jag är helt humorlös :-)

2008-01-08 @ 17:42:29
URL: http://kdchicks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback