Jag är tillbaka i verkligheten

Där husen inte är 86 våningar höga och det inte står poliser i varje gathörn. Men hjälp vad roligt det var i New York!!! Det kan lätt räknas in bland de bästa semestrarna jag haft. Och ja, det blev en del shopping :-) Såpass mycket att jag fick köpa en resväska till. Mamma med :-)

Vi var på musikal (Grease) såg alla sevärdheterna (Empire, Trump, Chrysler, Frihetsgudinnan mm) och var tom med på inspelningen av Late Show med David Letterman. Vi hade sån tur att det avsnittet hade de Katie Holmes som gäst ( åhh vad jag vill ha hjärtformat ansikte och ha samma frisyr som hon. Bör nog ha frisören som kan komma och fixa det i reklampauserna också. Ja hon hade en egen frisör som kom fram i pauserna..) och bandet var Maroon five. Kunde inte blivit bättre.

Nu är jag som sagt tillbaka i verkligheten med en massa jobb. Om någon därute skulle vilja bli min oavlönade body double är det bara att anmäla sig. Man får ett väldigt roligt jobb och bra arbetskompisar. Någon som nappar?

Avslutar med några kort från NY.
//T

 Utsikt från Empire State Building

 Jag en solig dag i Central Park

 Jepp, de gula skolbussarna finns på riktigt

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Avundsjukan färgar mitt ansikte svart...iiii. Vilka fina kort, du passar Mycket Bra i mössa! ( Me like mössor ) :-D Vad köpte du???? *snokig och - som sagt - avundsjuk*

Postat av: Magdalena

Åh vad härligt! Fantastisk bild över NY, inte varit där på 9 år... dags att åka tillbaka tror jag. :) Gud vad kul med Letterman också! Och Grease! Avundsjuk som tusan!

2008-01-22 @ 11:03:44
URL: http://makane.webblogg.se
Postat av: Therese

Kerstin: mössor är inget som jag vnligvis passar i men just den här är bra. Köpte massa kläder såsom jeans, klänningar och tröjor. Köpte även en fin-klänning som jag ska ha på ett bröllop i sommar. Sen köpte jag joggingskor, Ralph Lauren-handdukar på rea på Bloomingdales (me like!!) och några par skor och handväskor.

Magdalena: Åk nu när dollarn är så låg! KOlla in resfeber.se och välj hotel Wellington, bättre läge och service kan du inte få!

2008-01-22 @ 11:26:03
URL: http://kdchicks.blogg.se
Postat av: Hanna

Gud vad jag är avundsjuk!!! Och vad söt du är, Therese..

2008-01-22 @ 14:06:30
URL: http://hannabyheart.blogg.se
Postat av: Therese

Hanna: Tack :-) Det var verkligen jättehärligt. Kanske ska vi förlägga en bloggdrink i NY? Det hade väl varit något?

2008-01-22 @ 14:57:21
URL: http://kdchicks.blogg.se
Postat av: Heléne

ÅH gud va härligt! *Svindelvarning redan av kortet dock*
Skön semester verkar du haft, fina kort! O Jag erkänner väl som alla andra att jag är avundsjuk! =)

2008-01-22 @ 16:44:59
URL: http://www.wonderland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback