Spindeln i nätet

Har de senaste veckorna kommit på eller snarare återupptäckt hur bra jag trivs med att ha rollen som "spindeln i nätet". Jag får jobba med det mesta och ha en övergripande koll men kan släppa detaljerna till andra. Om jag minns rätt så var det ungefär det som  mitt test visade också när jag en gång anställdes...

Jag brukar inte redogöra för vad jag har på mig för kläder på dagarna. Jag tror helt enkelt inte att jag skulle inspirera någon till klädesmäsiga stordåd. Men idag tänker jag göra ett litet undantag. För idag har jag på mig min helt nya t-shirt med pyttesmåt hjärtmönster i svart grått och silver. Det silvriga glittrar liksom till. Den här har jag på mig endast för att jag ska vara fin på Iselins 2-årskalas som jag ska på direkt efter jobbet. Har fått för mig att hon skulle uppskatta en silver-glittrig t-shirt. Eller vad tror ni?
//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback