Trevligt helgnöje

Igår sa jag till J att det är poängpromenad i Mariebergskogen i helgen. Vet ni vad han sa? "Vad kul, ska vi ta med oss kaffe också?". Precis den inställningen som jag älskar. Ska sitta och bläddra i lexikon ikväll samtidigt som jag sätter många poäng när Oldsberg läser sina ledtrådar. Måste ju klämma in en del rätta svar på poängpromenade.

Apropå (vadå stå-upp wannabe?) "På spåret", förra veckan var riktigt i gasen och satte tom en 10-poängare! Det ni. Ja, jag vet att det är pensionärsvarning på att titta på "På spåret" men jag har följt det hela livet känns det som. Sedan några veckor tillbaka så har jag även en dans till. Om ni är lika "På spåret-fanatiska" som jag så hör av er så lär jag er dansen.

//T

Kommentarer
Postat av: Ulle

Det är väl inte pensionärsaktigt! Jag är också ett stort fan jag ser det mer som populärkultur. Och så allmänbildande! Har längtat hela dagen tills klockan 20. Är fotfarande stolt över att jag tog 10 poängarn på Umeå för ett par veckor sedan!

2008-01-04 @ 16:27:25
Postat av: Frallan

Jag tog alla 10 poängarna, alla frågorna med + att jag skrev en bok om Björn Hellbergs skeva mun!

2008-01-10 @ 16:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback