Helgen

Då var bröllopshelgen avklarad. Det var en bra helg, vi kom hem vid halv tre inatt. Var väldigt trött då och idag har jag träningsvärk av dansandet. V och R var så fina och det kom allt en liten tår eller två inne i kapellet. Vädret hölls sig också jättefint fram tills middagen men då var vi ju ändå inomhus så det gjorde inget alls. Vår sång var uppskattad fast vi inte kom ihåg melodin när vi började... Men det repade sig som tur var.
Imorgon börjar min semester! Åhh vad härligt!!! Desutom står en lunch med
Pernilla på schemat. Det blir en bra dag imorgon tror jag!

 Så här fina var vi igår. Förresten första gången som J figurerar med bild på bloggen! Se och njut, det gör jag :-)

Kommentarer
Postat av: ulle

Åh så fina ni var!! Njut av semestern nu, det är du värd! Kram

2008-07-07 @ 13:31:33
Postat av: Hanna

Jag hade möjligtvis önskat en större bild men i övrigt är jag nöjd, ni ser superfina ut!!

Postat av: Therese

Tack! Vi kände oss ganska fina också

2008-07-08 @ 09:35:35
URL: http://kdchicks.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Very handsome! :-D

2008-07-08 @ 14:49:17
URL: http://litenarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback