Signing out

Sista dagen innan semester!! Igår städade jag undan mycket av småplocket så idag går jag mest i beredskap om något oväntat dyker upp. Ska också se om jag kan rensa bland alla mina post-itlappar på skrivbordet. Gillar att komma tillbaka till ett fint skrivbord efter semestern.

Ikväll bär det av till Dömle för grillkväll med brudparet och deras familjer. Imorgon är det dags att at på sig finklänningen och ladda inför vigseln kl 15. Ska bli mysigt att sova över på Dömle ikväll. Imorgon är vi 4 stycken som ska dela på en taxi hem när bröllopsfesten börjar gå mot sitt slut. Hoppas verkligen på en jättefin dag imorgon!

Jag och J tjuvfirade lite semester igår eftersom vi åker till Dömle ikväll. Vi testade Valfrids nya deli-meny. Lika bra som alltid! Älskar det stället. Innan vi gick det hade vi fått ett samtal från Frankrikesällskapet J och R som frågade om vi inte ville cykla till dem och dricka ett glas vin och äta hemmagjord choklad och jordgubbsmarmelad på crostinis toppat med flingsalt. Utmärkt efterrätt och väldigt trevligt!! Vi såg såna där fallskärmar som man sitter i en sele under och har en motor för att styra. Det och fallskärmshoppning är lite av mina drömmar. J sa då att det får vi göra på din möhippa. Jippie sa jag medan min J sa att han inte tänker gifta sig med mig eftersom jag inte vill ta hans efternamn. Men som sagt, jag får väl arbeta på den saken :-)

Nä, nu ska jag nog rensa bland de där post-itlapparna tror jag..
Ha en bra dag i solskenet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback