Snart födelsedag

Jag har ju nästan glömt av att jag fyller år snart! Herregud är det ett vuxentecken att födelsedagen liksom koms ihåg allt närmre det faktiska datumet? Förr räknade jag ner 2 månader i förväg. Nåja, idag är det 20 dagar kvar. Jag tror J har börjat fundera på present med tanke på de kryptiska frågorna jag fått. "Om det skulle vara en present du har använding för i Frankrike vill du ha den innan då eller på din födelsedag?" (jag fyller år dagen innan vi åker hem). "Vad förväntar du dig? Att jag släpar med en present eller att du får den här hemma istället?" Svar: jag förväntar mig någon form av uppvaktning och någon liten present om det så bara är en bukett blommor på plats i Frankrike. Så nu är jag nyfiken på vad jag kan få... Själv så fixade jag J:s födesedagspresent i fredags. Han fyller inte år förrän i början av augusti men det är bra att vara ute i god tid. På tal om det man aknske ska börja köpa julklappar snart?
//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback